[O1] Prośba o pomoc Tryb awaryjny turbiny+gaśnięcie silnika.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • karolust
    Classic
    • 2011
    • 2

    [O1] Prośba o pomoc Tryb awaryjny turbiny+gaśnięcie silnika.

    MSI czy nie MSI poczytaj opinie ale i tak najważniejsza jest długość gwarancji.
  • qulerek
    Classic
    • 2010
    • 9

    #2
    [O1] Prośba o pomoc Tryb awaryjny turbiny+gaśnięcie silnika.

    Witam wszystkich,

    Mam problem z moim Szkodnikiem mianowicie po zakupie zauważyłem że turbina łapie tryb awaryjny (po zgaszeniu i odpaleniu turbinka działa OK) po wizycie u mechanika okazało się ze jeden przewód podciśnieniowy jest przetarty wiec został on wymieniony przy okazji wszystkie filtry i olej, pasek klinowy i uszczelnienie od strony rozrządu i świece.
    Niestety problem nie znikł a po pewnym czasie pojawił się nowy objaw przy większym bucie auto gaśnie (zero problemów z ponownym odpaleniem)dodam jeszcze że podczas tego zjawiska pojawia się dziwny dźwięk coś w rodzaju zacierającego się silnika . Nadmienię że nie ma żadnych problemów z odpaleniem auta, auto nie kopci.

    Proszę o jakieś rady i wskazówki zanim mechanik wyssa ze mnie ostatni grosz.

    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • krzysiek13
      L&K
      • 2010
      • 1155

      #3
      wpisz w szukajkę "notlauf"
      Octavia

      Komentarz

      • qulerek
        Classic
        • 2010
        • 9

        #4
        Zamieszczone przez k085
        wpisz w szukajkę "notlauf"
        o tym już poczytałem sobie tylko pytanie było dlaczego gaśnie przy bucie. Czy tryb awaryjny turbiny można powiązać z gaśnięciem silnika czy to dwie inne przyczyny ?

        Komentarz

        • krzysiek13
          L&K
          • 2010
          • 1155

          #5
          Wszystko sprowadza się, jak zwykle, do podłączenia VAGa filtr paliwa też wymieniałeś? Jakiej firmy? Dobrze popodłączany?
          Octavia

          Komentarz

          • qulerek
            Classic
            • 2010
            • 9

            #6
            Zamieszczone przez k085
            filtr paliwa też wymieniałeś? Jakiej firmy? Dobrze popodłączany?
            filterki wszystkie powymieniane a czy dobrze podłączony od paliwa to nie wiem ale nie sadze żeby mechanik taką maniane odstawił. A co do VAG'a to jaki kabelek zakupić najlepiej co by samemu posprawdzać.

            Komentarz

            • krzysiek13
              L&K
              • 2010
              • 1155

              #7
              tu jest temat o VAG-COM http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=2956
              ja mam viakena i nie narzekam
              Octavia

              Komentarz

              • qulerek
                Classic
                • 2010
                • 9

                #8
                Po szybkiej analizie magicznym pudełeczkiem turbo przeładowuje i to dość sporo ponad normę.

                Pomijając wszystko może ktoś zna dobrego doktora dla szkodnika w Kielcach.

                Pozdrawiam.

                [ Dodano: Pon 31 Sty, 11 17:44 ]
                Problem rozwiązany oczywiście jestem w tym 00,01 % gdzie powodem nie był zapieczone kierowniczki turbiny tylko woda która w jakiś magiczny sposób dostała się do gruchy podciśnieniowej i dlatego turbinka przeładowywała a podczas większych mrozów nawet silnik gasł podczas jazdy. Grucha poszła na piec woda odparowała i jest OK.

                Komentarz

                Pracuję...